Torsdag

hej hopp sötisar :) jag sitter och väntar på gumman :) hon skulle komma vid 10, tror jag ...så idag blire plugg som vanligt och sen på em/kvällen ska jag var med R , vi ska åka och hälsa på min prinsessa :D sen sover jag nog hos R , orkar aldrig åka hem typ :) det blir nog mysigt , så får jag komma bort från handelsrätten också :/ det är ingen sol idag  :(((( trökigt !!!  trött är jag också :S men jag somnade inte förens vid 12 och gick upp 8 för jag skulle väcka sötisen :) det är alltid han som väcker mig , men idag var det JAG som väckte han, fast han var redan vaken :( nu ska Eve plocka fram lagboken och börja bländra lite den :) ha en bra dag sötisar :) puss puss


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0