Tisdag

hej hopp sötisar :) sikken dag idag asså :) jag mår inte så bra , men aja .. det går väl över :) idag var jag och CH i tingsrätten och kollade på olika rättegång :) kul var det och vi lärde känna en gullig tant och en gullig gubbe, som jobbar där :) hur söta som helst :=))) gubben bjöd oss på både kaffe och te :) men klart vi var ju där hela dag typ , eller vi hade lunch också :) det blev thai mat till lunch :D gött :) sen efter lunch skulle vi kolla på misshandel , men en av killarna kom inte så det blev ingen rättegång , och vi fick vänta typ i en timme för att få veta det, för först skulle polisen hämta han , men dom hittade inte honom så dom skulle flytta rättegången till en dag typ :/ så vi gick till en annan sal och kollade på en annan rättegång om skadegörelse , tror jag det var. men jag och sötisen CH hade sjukt kul idag :))) kom hem halv 5 typ , lagade matlåda till imon och sen hade jag tvätttid idag :)) och nu ska jag vila :))) E är söt <3333 och får mig å skratta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0