Tisdag

hej hopp :) statistik är tråkigt!!! höll på att somna idag tyup , men tur att gumman håller mig vaken haha nu är jag äntligen hemma, vi var på stan lite idag igen ;) jag sitter och väntar på fröken R nu , vi ska mysa med tacos :) tacos på tisdagar med R är speciellt :D sen får vi se om jag ska mysa med sötisen ikväll eller hur det blir :D imon har jag föreläsning och sen en vecka ledighet, men vi ska plugga ändå :) sen är det påsk också , mys mys nu kommer hon , så hade bra sötisar puss puss


Ciao


Kommentarer
Postat av: Anna

Här brukar det snackas att statistik e den svåraste änme att klara... Så du får faaan klara den!!!! Plugga hårt nu!!!

2010-03-31 @ 12:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0