Onsdag

hej hopp :) gick upp halv 8 idag , men vaknade typ vid 7 av en jävla traktor som höll på med snön imorse , hah dom tog bort snön eller nåt :S men jag hatar att dom ska alltid börja så tidigt . men aja jag skulle iallfall till skolan idag ju, hade föreläsning om straffrätt, kul var det , jag var lite trött , men men ... efter föreläsning gick vi lite på stan och sen gick jag och C till tingsrätten och kollade vilka rättegångar pågick idag, men det var inga roliga så vi bestämde att vi ska ta det nästa vecka istället , det blir kul och sitta på en rättegång och sen hur den går till och så :) fast jag har varit på en rättegång förut och då var två killar som bråkade typ ... imon ska jag ha två föreläsningar , första gången på länge och mina tjejor tyckte att vi skulle fixa matlådor, så jag har gjort den första matlådan i mitt liv :) dutti jag är :) hoppas jag kommer ihåg den imon också haha aja nu ska jag fixa mig , för jag ska käka mat med E ikväll :) han skulle komma och hämta mig efter jobbet ;) så ha det bra sötisar puss puss

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0