Måndag

hej hopp sötisar !!!! asså nu har jag verkligen inte tid med nåt!!! fattar inte :S men igår kom iallfall min sötis och hämtade mig hos min mor , så fick han träffa henne ocks å!!! :))) sen myste vi på kvällen ;) Lycka !!! idag började den nya kursen som är statistik !!! Bra lärare ,tror jag !!! men jag och CH stack efter andra rasten , gick och fixade lite grejer , sen gick på stan , jag köpte persikofärgade jeans, jag får värsta ryck ibland , men det blir skitsnyggt med svart t-shirt eller linne på sommarn :))) vi gillar det !!! sen mötte vi CH:s syrra , fikade på Kalle Nåt :S skitmysigt :))) Jag och CH ska åka och hälsa på henne i Sthlm nån dag snart !!! Men hon är mysig!!! NU ska jag laga lite käk och sen tvätta och sen kommer sötisen och hämtar mig :D det gillar vi !!! Beställde en bok nyss , 500 spänn för en jävla bok som är på engelska också !!! fy faen ... nu drar jag puss puss

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0