Måndag

hej hopp :) länge sen sötisar :) har varit hemma hos mor ihelgen , mysigt :) i lördags var jag med R , hon fyllde ju 18 förra vecka , så hon fick presenter och så av mig :) och igår åkte vi hem hit tsm, blev en rolig/annorlunda resa :) haha igår kväll var jag  och myste med E <333 :D a juste jag är sjuk också, faen va jobbigt det och väldigt passande faktiskt !!! :( trodde jag skulle må bättre idag, men icke ... kl 10 idag var det dax för plugg med CH, vi satt och pluggade till ett typ, sen orkade vi inte mera. nu har jag ätit och diskat...nu blire dricka lite te och sen vila :) mår skit just nu :) imon blire tingsrätten hela dan typ :) får se om vi lär oss nåt nytt ;) ni får har det så bra sötisar puss puss

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0