Torsdag 7/1

hej hopp . jag sov 12 timmar inatt eller 11 okej haha fast jag vaknade flera gånger av min mobil :S folk är ju så gulliga och väcker mig fast det inte behövs !!! :D aja idag ska jag väl inte göra så mkt förutom plugga till tentan, som jag orkar inte bry mig om !!! nej men jag vet inte , jag känner att faen va jobbigt att ha tenta såhär efter lovet och det, man har inte kommit igång än ju ... ja och helgen blir väl stressig , först tenta imon, sen jobb på lördag, sen lördag kväll åka tillbaka för plugg på söndag. och nästa vecka blir inte bättre heller för då är det grupparbetet och opponering som gäller !!! nu ska jag försöka ta mig samman och gå till Ica först ,för jag måste ha frukt och sen plugg, plugg . ha det bra sötiisar

Grattis Gumman!!!

Ciao


Kommentarer
Postat av: TESS

Hoppas de gr bra med allt plugging:D



THANKS:D <33

2010-01-07 @ 19:36:07
URL: http://lillademon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0