Tisdag 5/1

hej hopp... tisdag idag och dagens planer är att plugga till tentan som är på fredag :/ jippie eller inte . idag fick jag gå upp tidigt för att gå till skolan och prata med studievägledaren, men han var ledig så, men tanten hjälpte mig och det kanske ordnar sig ändå :) men men vi får se på torsdag, jag ska gå och träffa han eller hon ändå :) jag har varit till Ica också och hämtat mitt paket :) träfffat på en tant som smile 150 gånger typ, hon lät mig gå före henne i kön också :D imon blir det grupparbete , tillbaka till verkligheten !!! nu ska Eve plugga , men jag orkar inte :S får tvinga mig !!! ha det bra så länge skriver mera sen kanske puss puss

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0