Tisdag 26/1

hej hopp :) tänk jag är uppe nu :/ kl 8 är verkligen för tidigt för mig , men jag var tvungen för det kommer en rörmokare , eller någon som ska fixa diskbänken :/ och dom brukar ju komma tidigt, men han har inte varit här än !!! så nu sitter jag och käka frukost och kollar på the voice :) och kl 10 ska jag tvätta idag :) och sen måste jag på stan en snabbis och ikväll blire tacos med R ;) mys mys ... igår handlade jag på Willys för första gången själv utan mina föräldrar , kände mig vuxen :) haha sen kom jag hem och käka korv med bröd och då kände jag mig inte lika vuxen längre haha jag och J pluggade igår iallfall, eller vi fick inte mkt gjort för vi kollade på tv istället :D ni får ha en bra dag sötiisar puss puss
 

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0