Tisdag 12/1

hej hopp söötiisar !!! nu har jag lov i en vecka typ, ganska sköönt :) igår hade jag jättemysig kväll faktiskt :) idag har jag inte gjort så mkt än eller jag är hemma här just nu, och ska väl jobba lite i veckan och helgen :) alltid lika najs ... sen får vi se , jag ska ta det lugnt bland annat !!! jag kan inte hitta mina vantar, asså det är andra gånger jag tappar dem, vet inte vad jag har gjort av dom, men hoppas dem ligger hemma på hyllan som vanligt annars blir jag ledsen faktiskt :( och hoppas att dem inte flyttar It till den här vecka bara , för dååå blir jag arg , nää men då blir det liiite jobbigt . ja juste jag var och prata med studievägledaren igår och så här sa han : Låtsas att du är blond och gå dit ändå!!! , jag ba okej, men aja det löser sig nog :) skön studievägledare jag har iallfall:) men jag är ju blond ibland så jag behöver inte låtsas !!! hahaha ni får ha det bra sötiisar puss puss

Ciao


Kommentarer
Postat av: TESS

Jo jag har hört den;) o haha kul S-V;D

2010-01-12 @ 17:33:34
URL: http://lillademon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0