Söndag 24/1

hej hopp söötiisar :) nu är det söndag igen då då !!! gumman åkte hem nyss, det var sjuktmysiigt att ha henne här :) det har varit  Mysigt , Galet och Loligt :D  det är bara hon som kan säga kl halv ett på natten att nu går vi och käkar donken :) och jag är ju lika knäpp ;) hahahha ibland är det ganska underligt att vi har upplevt så mkt ihop, asså jag har kännt tjejen i 8 år , tror jag :) nu ska jag försöka laga lite mat och sen bara chilla ;) imon blir det asså jag vet inte vad jag ska göra imon än, ska plugga med J , tror jag :S handla mat skulle vi också göra, men jag har inte snackat med henne än så vi får se ;) ha det bra sötiisar puss puss

Ciao

Ps: Jag mötte en snygging i tvättstugan ;)



Kommentarer
Postat av: TESS

HAHA ja men de tänker jag med. fan liksom hon är ju tydligen itne lite KOKO..



jasåå var han blond också?^^

2010-01-24 @ 18:50:58
URL: http://lillademon.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHA det var om mig det =)))))) Jag kommer tillbaka.... har ju inte fått ketchup till pommefrites....

2010-02-10 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0