Söndag 17/1

hej hopp sötisar !!! länge sen jag skrev, men nu är jag hemma igen, ganska sköönt faktiskt , men det var sköönt att vara hemma där borta när jag var sjuk :) men nu känner jag mig bättre och så börjar skolan på tisdag och så , och imon har jag lite och fixa , ska till banken bland annat :/ jag hade mysiigt iallfall, och mina föräldrar gjorde mig lite förvånad ihelgen, jag fick glada överraskningar :D  det händer verkligen mkt där borta, först var det nån som knivhöggs och sen stoppade polisen nån precis vid vår postlåda , dem hade blåljusen på och allt :s lite läskigt vare faktiskt haha , förut hände det inget där borta men nu...värre än skbg T !!! hahah nu ska jag dricka te och sen fixa håret , torka bland annat :D ha det bra söötiisar puss puss

Ciao


Kommentarer
Postat av: TESS

HAHAH ja tydligen mkt värre.:/ ursh

2010-01-18 @ 11:52:51
URL: http://lillademon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0