Onsdag 27/1

hej hopp sötisar :) jobbig dag ?? ohja !! men jag kan ju börja med och berätta om igår :) då var R här och vi käkade tacos och myste , jag är brunett nu också :) jag är nöjd , samma färg i hela håret äntligen, det var länge sen det var det !!! idag hade jag skola iallfall, jobbigt med em föreläsningar :) bättre på fm faktiskt . idag pratade vi om skadestånd och sånt . jag måste läsa två kapitel ikväll . juste vi började kolla i lagboken idag med , najs , nu hittar jag i den :) imon har jag skola på fm. puss puss

Tänkte visa en bild på brunett eve, men det går inte just nu!!!

Ciao


Kommentarer
Postat av: TESS

jag ville se bild:D

2010-01-27 @ 18:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0