Onsdag 20/1

hej hopp :) uppe tidigt idag med, fast idag vaknade jag själv och inte blivit väckt av någon ,,, så sköönt!!! igår hade jag jättemys faktiskt, först stan med J och sen kom R hit.... fast vi bor i samma stad brukar vi inte ses så ofta :S men idag ska jag träffa henne igen :) först ska hon toppa mitt hår , sen ska jag till skolan och sen ska kvällen tillbringas med R ;) mys mys... hon fick chock i mitt badrum igår :) hahah hon ba såhär rosa var det inte förra gången hahah eve älskar rosa ju !!! men ingen annan :S varför? gumman , jag vet inte om dina solglasögon hjälper , men du kan ju testa :D nää nu måste jag sminka mig och sen dra , ha det bra sötisar puss puss


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0