Nytt år då då

hej hopp sötiisar !!! saknat meii ?? jag vet!!! :) nu är jag tillbaks ... är hemma nu :) vart är hemma för mig?? det är frågan det !!! men jag är hemma hos mig nu, har ju tenta på fredag så det var dags att åka hit och börja  plugga, för nu är det bara en vecka kvar så det känns som att det är dags att öppna boken och läsa lite ekonomi !!! aja ska börja med det imon iallfall... nyss har jag fixat gardiner, så plus 1 vuxenpoäng till mig då !! :D och att jag har ont i halsen fortfarande känns inte så najs faktiskt :S jag har inte tid med det just nu... imon ska jag till Ikea som är mitt tredje hem just nu haha, nää men jag tycker det är kul där , älskar gå runt där  :D sen ska jag tvätta också och så plugga . och att Ica hade slut på laktosfri vanilj youghurt gjort inte mig glad precis :( och jag glömde köpa halstabletter , fan fan :( nu ska jag inte göra så mkt, utan vila och hoppas jag mår bättre imon !!! ha det bra sötiisar puss puss

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0