Måndag 4/1

hej hopp sötisar !!! måndag idag och ny vecka, idag åkte jag som sagt till ikea och köpte lite grejer:D jag mår fortfarande dåligt, ont i halsen och så... sov dåligt inatt också, det märks verkligen att det bor mest killar här haha inatt väckte dom mej vid 3 asså först grannen som älskar att prata i telefon utanför min dörr och sen grannen ovanför mig , vet inte vad dom gjorde där kl 3 på natten, men sen fick jag veta att det var hockey då och sverige spelade så då förstod jag vad dom gjorde hahah jag har nyss ätit iallfall och det blev rökt lax och potatis idag , gött gött och nu ska jag tvätta :) vi hörs senare kanske , ha det bra sötiisar puss puss

Ps: Ica Maxi gjorde min dag idag när jag fick ett erbjudande om att jag har en princesstårta och hämta där !!! :D jag får massa erbjudander hela tiden just nu, men det var det bästa hittills :)


Ciao

Här en mysbild på hur det ser ut här !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0