Lördag 9/1

hej hopp :D jaa vilken dag :S gick upp 9 för möta J vid 10 och sen var det bara och plugga ... kul lördag liksom !!! kom hem nyss, så vi pluggade från 10 till 17 typ , asså hur många timmar som helst . ja vi gjorde ju en del iallfall.. hahah och jag funderar starkt på att byta yrke ,haha faen ska jag bli ekonom för när jag är så bra på att göra flätor så jag kan bli frisör ?!! :D hahah jag ska skoja bara, men mina flätor är grymma !!! aja det blir skönt att lämna in IT imon och sen ta lov en vecka :))) nu ska jag käka och sen inte göra nåt alls, bara ligga i soffan och glo på TV för det är det enda jag orkar göra just nu iallfall :D skööönt !!! ha det bra sötiisar puss puss


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0