Fredag :)

hej hopp sötisar !!! nu har det iallfall ordnat sig ,så nu behöver jag inte låtsas vara blond :) nää men sköönt att allt ordna sig med mina kurser och det , :D såå nästa vecka börjar jag med handelsrätt :) jag har faktiskt längtat efter den kursen :) det blir nog kul och bara två föreläsningar/vecka känns ganska najs :) jag är fortfarande sjuk, mår inte så bra, näsan rinner och så :((( jobbbiiigt :(( men jag ska jobba ändå imon :) sen får vi se vad som händer :) ikväll ska jag moffa i meei godis och dricka massor med te :))) ska se lets dance också,, Matte från EMD och Rabih från Idol är ju med :D såå det är kul :) nu får ni ha det så bra och ta´hand om er :) puss puss


Ciao

 


Kommentarer
Postat av: TESS

Tja de va Kaj, du vet han som jämt gick o klagade om man hade fötterna på stolen:/ Lars är ovanligt skyst just nu^^

2010-01-17 @ 10:26:36
URL: http://lillademon.blogg.se/
Postat av: TESS

Samhällskunskap B^^ it sucks

2010-01-17 @ 18:55:39
URL: http://lillademon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0