Fredag 8/1

hej hopp :D tenta ja, vi ska nog inte prata om tentan, haha det blir nog omtenta , men jag får skylla mig själv för jag pluggade inte alls mkt , men men vi får se :S det hjälpte inte heller att jag läste lite av det förut :/ för det var inte alls mkt av det med på tentan :(   jag stannar i Vås iallfall ihelgen, för imon ska jag vara pigg och glad kl 9 , haha för då ska vi jobba med grupparbetet, Jippie !!! eller inte , men måste man så måste man. förresten så var det jättenågra på tentan, typ halva klassen bara , det brukar var fler annars :S varför ska det vara så kallt för?? jag är trött på kylan !!! hatar hatar ... inte kul alls :((( hade bra sötiisar


Ciao

Ps: jag har börjat lyssna på konstig musik som inte alls min stil, men jag har kollat på mtv hela veckan så det är nog därför !!! haha



Kommentarer
Postat av: TESS

Sv: hehe jaså varför e de tur för? :P hihi ja är troligen i västerås på tisdag stund:P vet ej än:P

2010-01-09 @ 11:51:52
URL: http://lillademon.blogg.se/
Postat av: TESS

De är ju inte konstigt musik alls:P gick nog bättre än vad du tror på tenta

2010-01-09 @ 11:52:51
URL: http://lillademon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0