Fredag 29/1

hej hopp sötiisar :) helg då då ...ihelgen ska jag bara mysa med familjen och ladda för en ny vecka :) igår fick vi lära oss att hitta i lagboken, ganska kul vare :) roliga lag det finns och konstiga med :s och föresten jag saknar verklgen inte att åka tåg , tåget var försenad igår , typ en halv timme , så fort det kommer lite snö, så slutar allt funka hos SJ :s allvarligt !!!??? käkade pizza igår också :) gött gött :) juste jag har ju lovat en bild på brunett eve , men jag har inte min dator nu, så ni får vänta:) nu ska jag fixa lite , så ha det bra sötisar puss puss , ni får rosa pussar idag :D

Ciao


Ps: Gubben, du kan städa ditt kök själv ;) sen kan jag komma ...kanske ....


Kommentarer
Postat av: Anna

hahah inte bara SJ det e problem med.... Hela pendeltägtrafiken här blir helt förlamad när det snöar (((((

2010-02-10 @ 21:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0