Fredag 22/1

hej hopp :) jaha vad ska jag skriva idag då ... joo gumman kommer hit idag :) fast jag har inte hört nåt från henna idag, men hon är en sån människa som bara kan säga: jag är här nu !!! haha men det blir mys och ha henne här ;) inatt sov jag jättedåligt iallfall, men min granne är verkligen Cp :s han trampa ¨som jag vet inte vad och inatt så fick han för sig att spika eller faen han gjorde halv 4 !!! allvarligt , normala människor sover då, spec när det är en vardag nästa dag :/ juste sen var en turk som cyklade efter mig för att säga hejdå ???:s asså jag mötte han när jag gick ut och då glodde han som faen, sen cyklade han efter mig och ba hejdå, !!?? jag ba ursäkta??? sen cyklade han vidare .... en annan sak, hur faen kan det bli som mkt disk när det är bara jag ??? både jag och R bor själva , men vi fatttar inte hur det kan bli så mkt disk hela tiden , fast man diskar efter sig hela tiden :S det var bara det idag :) puss puss


Ciao


Kommentarer
Postat av: TESS

haha konstigt folk de finns..

2010-01-22 @ 17:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0