Torsdag 4/2

hej hopp sötisar :) idag fick jag gå upp kl 7, alldeles förtidigt för mig :/ han nyss duschat och nu sitter och käkar frukost :) jag var med R igår :) sov hos henne också. så jag fick åka hem idag när hon skulle till skolan :/ jag kunde stanna där men jag ska ju till skolan vid 12 :) igår hade vi iallfall mysigt som vanligt :) först träffade vi hennes kompisar , sen åkte vi till S och käkade mat och myste . det är iallafall najs att en 3åring förstår mig :D  jag trodde jag hade tvätttid idag, men tydligen har jag tid imon :S jag hatar att det snöar igen och alla tåg är försenade :((( hatar det ...... nu ska jag diska och sen börja fixa mig :) ha en bra dag sötiisar pöss pöss

Ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0