Tisdag

hej hopp sötiisar :) fy faen jag fick gå upp 8 idag , för byggargubbar började borra prick kl 8, jag bara va faen, skämtar ni ??!!!! det låter som hos tandläkaren här just nu ... jag får gåshud typ haha aja har nyss käkat iallfall , kyckling och pasta blev det idag och nu ska jag fortsätta plugga, men det går ju inte när dom borrar :S igår var jag redo och starta grannfejd med någon, asså faen ska man boka tvätttid för , när folk här tvättar på någon annans tid... det var nån idiot som tvättade när jag skulle tvätta, asså jag var så arg, tur att jag inte träffade på han , annars skulle det bli bråk, jag lovar ... jag ringde min mor istället , hon vet hur irriterad jag kan bli på sånt :S min mor bara men plocka ut hans grejer då, men ofta man vill ta i någon annans kläder :S inte jag iallfall haha ni får ha det super bra 


puss puss 


Ciao  


Kommentarer
Postat av: TESS

ursh fy fan vilken dåligt stil, jag skulle ju itne heller vilja ta i någon annars tvätt. urshh hoppas den idioten håller sig till sin tvätttid elelr itne tvätta alls

2010-02-16 @ 14:15:12
URL: http://lillademon.blogg.se/
Postat av: Eve

hahahhah inte tvättar alls lå´ter ju bra :))) hahah jag gillart

2010-02-16 @ 14:24:27
Postat av: TESS

oki får man ju hoppas att han/hon kört på de;)

2010-02-16 @ 20:11:52
URL: http://lillademon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0