Söndag

hej hopp sötisar :) alla <3 dag idag :) och bara för det fick jag parfym :) glad ?? ohja !!! nu är hemma igen, skönt ..ska plugga imon..det blev inte så mkt plugg ihelgen haha,  igår blev det ett glas rött och melodifestivalen, och klart det var dom jag satsade på ,som gick vidare till globen :) jag är bäst!!! det är bara så ...haha jaha 14 februari idag då och för mig betyder det att det är bara en månad kvar som tonåring :S vill verkligen inte fylla 20, ålderskris ?? ohja !!! nää men det enda roliga är ju systemet, annars är det skitsamma... men ha en bra
Alla <3 dag sötisar puss puss



Ciao


Kommentarer
Postat av: TESS

haha den va kul men tja, tänk när du bli 30 da, lite värre du blir ju baar 20

2010-02-16 @ 14:17:12
URL: http://lillademon.blogg.se/
Postat av: Eve

hahhah ja så kan man också tänka gumman :)

2010-02-16 @ 14:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0