Onsdag

hej hopp sötisar :) dagens föreläsning var den bästa på länge ...faen vad jag skrattade . jag skrattar fortfarande när jag tänker på den, asså tänk att en lärare kan vara så skojig...fast det var nog bara vi som tyckte det !!! efter gick vi till bokhandel, C skulle köpa en bok...där träffade vi på tele2 killar, asså försäljare brukar vara jobbiga och jag brukar försöka undvika dom, men den här var ganska okej ... jag stod och drev med han i en kvart typ :))) sen ville han inte släppa min hand men det är en annan femma :) han varnade oss för statistik kursen också :S han har pluggat ekonomi tydligen ...mkt man får reda på :) torsdag imon och sen helg igen då ...ni får ha det så bra sötisar, ska läsa lite arbetsrätt och skadeståndsrätt nu :)

Puss puss

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0