Onsdag

hej hopp sötiisar :) hade föreläsning idag och jag är ganska haj på att hitta i lagboken nu :D gick upp halv 8 idag :S så nu är jag trött faktiskt ... en annan sak som jag måste ta upp är att jag har blivit vitaminfreak typ...till och med min mor påpekade det i helgen, jag käkar tre olika sorts vitaminer typ  och jag tänker hela tiden på vad jag äter, försöker äta nyttigt , mkt grönsaker som typ avokado, det är ett måste varje dag faktiskt :) men vete faen, okej det är bra , men det får inte gå till överdrift, I Know ...haha juste smooothie varje dag är också ett måste , idag blev det banan och björnbär smoothie :D aja imon har jag föreläsning, familjrätt :) det blir nog skojiigt :) nu blire kolla på tv och sen sängen :) ha det bra sötiisar puss puss

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0