Måndag 1/2

hej hopp sötisar :) måndag idag då och veckan kunde inte börja sämre :S just nu mår jag bra , men det har varit  mkt imorse, jag har varit med i en trafikolycka :((( men det gick bra som tur är ... det var bara billarna som blev skadade :/ men jag blev såklart chockad, men nu är det ganska lugnt :) pratade med mor ( hon blev orolig när jag ringde och berättade )  men , hon lugnade ner mig , för jag är sån person som påverkas mycket av sådana händelser , jag är jättekänslig ... men JAG MÅR BRA :) fast hoppas det är det första och sista gången , men man vet aldrig...läskigt iallfall :) ni får ha det så bra sötisar , hoppas er vecka började bättre än min :)


Puss puss


Ciao



Kommentarer
Postat av: Anonym

oki vadå olycka, vad hände? lite mera detaljer?? SNyggt hår;) passar i de;D

2010-02-01 @ 20:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0