Tisdag

hej hopp :) tisdag redan och jag måste bli bättre på att blogga ;) men just nu har jag inte tid med något !!! massa plugg just nu , och jag hatar statistik !!! jag fattar noll !!! föreläsningen idag var den tråkigaste och jobbigaste på länge !!! men det är kanske för jag sover inte så mkt nu förtiden !!! haha igår hade jag och sötisen tacomys ,,, gött och mysigt !!! det är mys när man fixar och grejar ihop !!! ska snart dra till han !!! han jobbar till 8 typ ;) imon är jag ledig , men jag måste plugga ändå, så jag lär mig lite statistik !!! nu måste jag fixa mig , så ha en bra kväll sötisar puss puss


PS : Vilket fint väder det är !!! Jag ska faktiskt ta en promenix nu !!! :D

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0