Söndag

hej hopp sötisar !!! söndag idag och trökdag , hatar söndagar typ :S idag är Eve extra trött , vete faen vad det är med mig idag !??? Fröken R var här nyss iallfall, blev lite jobbigt på slutet :( men det var skönt att hon fick prata ut :) jag vet hur det känns för henne , det var iallfall kul att ha henne här :D nästa vecka åker hon bort och ska vara borta 40 dagar typ, kommer sakna henne :(( spec hennes sms :) hahaha jag längtar till fredag , för då kommer gumman ;) saknar henne , vi ska försöka ta fina bilder på oss två (fråga mig inte varför vi ska göra det , för det är nåt hon hittade på ) , men alla vet hur det brukar sluta :/ haha nu ska jag umgås med mor och ringa CH också :D ha det bra sötisar puss puss


Saknar min sötnöt ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0