Söndag

hej hopp :) länge sen jag skrev ett vanligt inlägg !!! men jag har aldrig tid :S min mor klagar att jag har aldrig tid och bla bla ... veckan som kommer måste jag börja plugga statistik på riktigt  , asså jag fattar noll typ  :(  nå dag måste jag också åka och hälsa på min prinsessa, när en treåring frågar varför jag inte kommer , då är det dax ... hon var så söt igår , hon ba varför kommer du inte ?? då var jag tvungen att lova att jag kommer snart !!! ;)))  jag saknar henne faktiskt !!!  jag fick en dvdspelare av min plastfar ihelgen , jättesöt är den , jätteliten och svart och den lyser också !!! det gillar vi !!!! LYCKLIG!!! juste nästa vecka ska jag fika med farmor också , för hon ska till Vås !!! Mys, mys :D nu ska jag fixa håret och sminka mig , gubben kommer och hämtar mig idag , vi ska mysa ikväll med lite chai !!! ;) hade sötisar !!! puss puss


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0