Onsdag

hej hopp :) onsdag redan , Jippie !!! det gillar vi !!! det blev både plugg och pizza med gumman igår ;) så kirrade vi biljetter till torsdag ;) vi ska se Remember Me , det sägs att man gråter på slutet :S vi får väl se imon, sen efter bion ska vi mysa ;) jag och gubben såg Romeo o Julia igår :))) det var inte så svårt att tvinga gubben och kollar på den :) sitter och väntar på CH , vi ska plugga idag och fika med hennes syrra :))) najs ...nu ska jag äta lite musli ( sötisen lärt mig äta musli ) , sen lite kaffe på det och då är allt bra ;) ha en bra dag sötisar puss puss


Ciao


 Ps. Det så najs att jag har mina tjejor som lugnar ner mig när det behövs, och säger precis det jag vill höra !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0