Fredag

hej hopp sötisar !!! idag sov jag länge , men det var så jävla skönt hos sötisen :) igår var vi på bio , såg änglavakt , ganska najs film  ;) men det var mkt mysigare efteråt ;) ihelgen blir det massa jobb faktiskt , och så är det påsk också :) och nästa vecka har jag massor att göra :) plugga med CH , bio med CH , fika med tjejorna, umgås massor med sötisen och sen på fredag kommer gumman hit ;) skoj skoj ... vi ska ha skräckhelg tydligen , och jag brukar inte ens titta på skräck , men nu skulle jag vara snäll mot gumman , så ska vi på bio också :D det blir mysigt att ha henne här , hon får träffa sötisen också kanske ... nu måste jag fixa mig och sen börja gå :) och idag hoppas Eve på pizza :))) puss puss


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0