Vatten,vatten

hej hopp...det får bli kort inlägg idag..jag hade jättetrevligt igår..det var jättekul :) först var hos S och sen gick vi ut ;)...vi dansade på baren bl.a :) kul...idag mår jag väl inte så bra...kom hem nyss typ...det var lite jobbigt att åka buss .....och nu måste jag ha massor med vatten...och så ska jag käka kebab eller pizza, perfekt mat dagen efter ;) idag ska jag väl inte göra så mkt...ska jobba imon...ska läsa lite i min bok tror jag..har ju tenta nästa vecka :S undra hur det kommer går .... men ni får ha det så bra så länge...



Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

haha kul:P

2009-09-26 @ 22:09:46
Postat av: Eve

hahh visst... vill du se bilden eller? hur ful och full som helst?:/

2009-09-27 @ 16:55:41
Postat av: TESS

ne kanske itne da. ja de vill jag?

2009-09-28 @ 13:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0