Tjoho

hej hopp....måndag...alltid lika mysigt :S nej men idag jobbade vi med grupparbetet och det gick bra faktiskt...vi intervjuade två företag och dem var ganska snälla på båda...:) och nu sitter jag och skriver om STP och lyssnar på värsta bra band, All time Low heter dem...jättebra ;) såg dem i SOLO och var tvungen och lyssna på dom och dem är skitbra...:) ja nu ska jag skriva klart och sen senare ikväll ska jag t R ... kul kul.. jag träffade T idag.. länge sen vi sågs så det var jättekul...prata lite och så...mysiigt..:)



Jag bjuder på den ;)


Kommentarer
Postat av: TESS

Snygg du va da:P hehe MYSIGT på dig själv. kul o träffa dig var de:P

2009-09-21 @ 17:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0