Stressigt

hej hopp sötisar :) idag är det ganska okej dag eller det är stressigt...lite mkt att göra...jag orkar inte läsa mer i boken men måste...asså jag läser och så glömmer jag typ på en gång vad jag har läst...:/ och tentan är om två dagar...¨ångest... jaha tågresan hem var ju ganska rolig idag :) först var det en liten kille som skulle absolut sitta brevid mig fast det fanns massor med lediga platser..hans mamma ba men vi kan väl sitta här och han ba nej jag vill sitta här...han pratade ganska mkt också, men han var så  söt ...:) sen när dem gick , kom det två andra killar som var lite äldre än han då haha ( 16-17 år) och det var underhållande och lyssna på deras diskussioner... ja sen har det inte hänt så mkt,,,jag har inte tid och sitta här, så jag ska återgå till pluggandet.... ha det så bra sötisar



Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

hihih va gulligt:D synds han itne var äldre da i din ålder. kanske hade varti bättre:D

2009-09-30 @ 21:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0