Söndag

hej hej...söndag idag då..jag mår fortfarande skit...tänkte jobba idag, men det går faen inte...kan ju inte prata med folk...:s så jag ska nog plugga idag eller så gör jag det imon eller på tisdag när jag mår bättre..ahhaa jag har nice schema den här vecka...ska till skolan bara ons och fre...lagom sköönt... jag hinner bli frisk också , så det är bra :) jaha ska jag göra mer idag då?? Sova kanske..asså igår sov jag typ hela dan nästan ..men det är kanske bara för att jag är sjuk, fast jag brukar sova ganska mkt annars med...just nu orkar jag inte göra nåt ...men jag måste läsa min bok...asså på tal på böcker så har jag slösat 2000:- på böcker som jag ska bara ha nu innan jul och sen måste jag köpa andra till nästa termin...va dyrt det är att plugga..men vad ska man göra liksom :S och alla dessa böcker är hur tråkiga som helst..och nu ska jag slösa lite mera pengar, ska köpa en ny dator ( min är cp) :s och så ska jag ha mobilt bredband , det måste jag ringa om imon..:) bara utgifter nu... jag vill vara rik, kanske ska gifta mig rik hahah kommer du ihåg det T? våra planer? ... och mitt rum måste nån städa...det ser för jävligt ut här just nu...för det första ser det ut som jävla sjukstuga och sen massa böcket överallt och skit... orka... nej...men måste göra lite nytta nu...ha dét bra sötiisar


Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

HAHA självklart man ska gifta sig rik;)

2009-09-14 @ 17:19:39
Postat av: Eve

hahahhaha tycker du?? ;)

2009-09-14 @ 18:03:47
Postat av: TESS

Ja. vem vill leva fattigt;P

2009-09-14 @ 18:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0