Söndag

hej hopp...söndag idag då...tråkigaste dagen på hela vecka tycker jag..idag har jag  iallfall jobbat lite och så...snart måste jag börja plugga ...har tenta på fredag...faen faen har ångest över det typ..haha ja jag ska väl inte göra så mkt mera idag..titta på Oth senare bara...men jag har lovat mig själv att jag ska läsa minst 20 sidor iinnan haha jag måste... :S jag har lite annat att fixa också..men det tar jag imon...måste iallfall ringa lite och det kan jag inte göra idag för det är söndag ju :/ ... och så finns det bild på mej när jag dansar på baren..faen faen, men det syns inte att det är jag , så det är bra ;) fast dom som känner mig ser nog det ändå...aja skitsamma...jag hade kul iallfall...nu ska jag plugga, ha det bra



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0