SJUK

hej hopp...måste bara klaga lite ....jag är sjuk , hur typiskt är inte det då?? asså hatar det...jag som skulle gå på finsittning idag, men nu kan jag ju inte göra det för att jag är SJUK...jätte ont i halsen och allt...tänkte först gå ändå, men då skulle jag säkert bara bli sämre ...och jag måste ju gå till skolan ändå imon, kan inte missa föreläsningar...men men ...så är det ...det verkar som att jäätte ¨många är sjuk nu... tråkigt...ja men jag får lägga mig i sängen och läsa marknadsföring och äta lite godis eller nåt... men just nu är jag ganska arg på mej själv för att jag ville verkligen gå.. nu ska jag gå och fixa lite te och käka lite alvedon... ha det bra



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0