Sjuk...

hej hopp....värsta natten i mitt liv typ...kunde knappt sova...hostar ihjäl mig ju...gick upp tidigt idag,,ringde doktorn nyss och fick tid vid 11...men det var jätteknäppt, jag fick ju prata med sjuksköterska och hon tyckte att jag skulle ta bakdörren in..jag får inte gå vanliga ingången...hon ba som du låter så vill jag inte att du ska träffa andra ahahha hon fråga inte mkt heller utan ba ja du får komma idag, men det klart jag låter ju för jävligt typ...:S men jag blir sämre..faen hoppas det är inte nå influensa..då dör jag ju typ...jag hatar det här...hatar allt just nu..hostar hostar haha...känns underbart or NOT ....men aja ha det bra ;)



Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

OMG SJUKT Bakdörren. shit va folk e så överdrivna med influnesan o sånt nu..

2009-09-14 @ 17:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0