Sjuk

hej hopp...faen asså jag kan inte prata nu...mår skit just nu...faen ska jag göra åt saken...jaha åkte t skolan idag och det var helt värdelöst....jag och Sanna gick typ efter halva föreläsningen, vi orkade inte vara kvar så vi gick lite på stan istället och sen åkte hon tåg med mej..hon skulle till hallsta..;) ja nu sitter jag här och har tråkigt...kul helg det blir, sjuk och måste plugga, men sköönt me helg hahah jag vill blir frisk nu..men det blir bara sämre och sämre...jag mådde ganska bra imorse fakstiskt men nu är det åt helvete med det...hahah asså Bengan på idol igår... han var lika snygg som vanligt...fast han var utklädd till  en tjej igår...haha snyggt med röda naglar..;) nu ska lägga mig och vila lite...orka inte göra nåt annat just nu...:( kom och värm mej nån..jag fryser ....ha det bra sötiisar


Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

ursh stackars, Inte bra att vara sjuk:( hoppas de blir bättre o går över nu i helgen så du slipper vara sjuk nästa veckan:)



hehe ja benga va as snyggg:DDDD (dreglar nästan :P)

2009-09-11 @ 19:51:56
Postat av: Eve

ja det hoppas jag me...men nästa vecka är typ ledig halva veckan..nää men går bara onsdag och fredag tror jag...hahah han är alltid snygg...:)

2009-09-12 @ 11:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0