Mår skit igen :(

hej hopp...idag jobbade jag ....men nu mår jag skit igen... hostar som faen...asså trött på det här nue...tror jag har feber nu också...men men jag ska väl vila...det var jätte trevligt och jobba idag faktiskt :) bara trevligt folk :) fick dricks av små killar haha och så va det två snyggingar inne..en av dom hade rosa skjorta ..hur söt som helst va han...:) trevliga var dom också...och efter jobbet har redan hunnit städa garderoben :/ haha hittade massa roliga grejer .... sen har jag fixat min nya data :) är ganska nöjd med den faktiskt...och nu sitter jag här , men jag ska nog ta och vila lite ...faen vet inte om jag ska jobba imon , mår inge bra just nu och så måste jag plugga också :s ..skriva lite om marknadsmix måste jag göra ...aja nu sitter jag och käkar jordnötter i choklad...hur gött som helst ....;) nyttigt med..hahah ha det så bra



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0