Lördag

hej hopp..jag mår inte bättre idag...:( allt är skit just nu..haha idag ska Eve plugga...inte för att jag orkar men måste ...inlämningsuppgift till torsdag...det känns ju så där, har inte ens läst klart boken än..men jag orkar inget just nu... jag orkar bara dricka te... idag ska äta tacos :) jag äter verkligen nyttigt nu sen jag börja skolan..hah typ donken varje dag..nää men jag redan trött på cheeseburgare...det så enkelt och ta e cheeseburgare för att jag behöver ju inget mer...haha äter jättedåligt..äter bara när min mor tvingar mig... ;) såg ni idol igår då?? det gjorde jag..fast dem visar ju bara de dåliga..på snyggingar får man kolla på hemsidan ...haha och alla spelar gitarr i år ju...:s ska vila nu men vi höres....



Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

CHeeseburgare är så det nya KAFFE:P

2009-09-14 @ 17:24:30
Postat av: Eve

faen va jag saknar dig hahha precis...

2009-09-14 @ 18:05:18
Postat av: TESS

Saknar dig med;D Vi ses nog snart.:DD

2009-09-14 @ 18:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0