Jag lever ;)

hej hopp...många som läser min blogg nu, så nu måste jag skriva lite oftare kanske...:) men jag har ju inte tid typ... och nu när jag har fått mina böcker så måste jag typ läsa och läsa och läsa...kul kul...eller inte så roliga böcker precis...fattar inte så mkt typ... annars är det bra med mej... PÅ Elba festen i lördags var det grymt kul ;) och imon är det finsittining ;) trevligt...blir nice och se killar i deras kostym för att dem måste ha det typ...klädkod: är kavaj :) det blir nog trevligt, fast på torsdag måste vi upp jätte tidigt för att vi ska ha handledning vid 8 ..vår snälle lärare tog oss först typ :s det ganska mycket som ska göras nu i skolan...:) men det är ju högskolan och inte gymnasiet längre .... det går bra och pendla än , åkte med R idag så det var ju kul ;) vi roar varandra haha prata lite med Blondie idag och det var nice,,längre sen vi snacka, men nu vet jag vad som händer med han och han vet vad som händer med mig så nu behöver vi inte prata på ett tag ;) nu ska jag gå och läsa liite ...ha det bra sötiisar


Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänkte bara säga: Välkommen!!! och Lycka till!!!

Pussar ))))

2009-09-09 @ 00:09:17
Postat av: Eve

haha Tack ;) måste prata med dej nån dag ...pusssa

2009-09-09 @ 10:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0