God Morgon

hej hopp..torsdag idag då ...jag vaknade nyss typ...ska skriva klart inlämningsuppgiften...faen asså jag kommer säker få IG ...men jag vet inte  vad jag skriva , det är jätte svårt och sen är det första gången också...asså första inlämingen på högskolan ...så det är extra pirrigt...och en annan sak är att jag är fortfarande sjuk och det blir inte bättre så jag får säkert gå igen till doktor för att han sa om jag inte bli bättre i slutet av veckan så ska jag komma tillbaka... :S ja idag är jag ledig iallfall ..lagom sköönt men måste plugga....om två veckor har TENTA och boken som ska vara utläst till dess är på 600 sidor ..så lycka till Eve...hahaha det är bara tråk tråk och tråk nu :( nu ska jag plugga , jag skriver säkert mer sen...:) ha det bra så länge



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0