:)

hej hopp.... ja inlägget igår var ju bra hahah nej men jag var jättetrött igår och det är jag idag med ...aja skitsamma...kom hem nyss iallfalll...det var faktiskt lite tråkigt på bussen idag...ingen R och ingen Hboii...men imon hoppas jag dem ska med :) fast killen på tåget var ju snygg ;) världens finaste leeende hade han :) hoppas han åker imon me...;) ja idag jobbade vi med grupparbetet hela dan typ..och nu sitter jag här och käkar mat :) och min granne har världens mysigaste katter....han har två st och dem är hos oss rätt ofta...dem är söta och mjuka ;) och jag har bara 9 kr på mobilen..:s hur ska det gå då...faen..meen men ...ha det bra sötisar



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0