:)

hej hopp sötisar...fredag idag...nice...eller nja ska jobba i helgen....jaha dagen började med att jag försov mig ...fick fixa mig på en kvart typ..det gick si så där...min mor ba men du kan ju sminka dej på bussen...jag ba visst... idag jobbade vi  med grupparbetet och det gick så där...hahha vi gjorde massa annat istället...men lite gjorde vi iallfalll...men sen gick jag på stan lite...shoppa...inte för att jag har råd men det blev lite ändå...typ två par jeans leggings, kjol och en tröja :) men men ..sen käka jag donken så klart...det blev cheese idag med så klart :) och nu är jag hemma ....ska inte göra så mkt idag...vila bara...ska nog jobba både lördag och söndag för att jag vet inte hur det blir nästa vecka :) S fyller år ju :) ...nu ska jag käka nåt...ha det bra



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0