...

hej hopp igen ....ja som sagt så fick jag ju gå till doktor idag...det var ganska läskigt :( fick gå in genom bakdörren och sen fick jag sitta i ett rum helt själv i typ en kvart...men sen kom doktorn eller två 2 st kom det..jag ba herregud jag är inte döende precis ... men så kolla en av de halsen och den andra satt och skrev bara, men jag har iafall inte influensa men jag fick hostmedicin med morfin så nu är jag extra trött...och så skulle jag komma tillbaks om jag inte blir bättre...och så får jag inte gå till skolan heller, men tur att jag är ledig imon med...;) idag fixade jag mobilt bredband också...muntligt avtal gjorde vi...haha det var lite konstigt faktsikt, men får se... så nu vet ni vad jag har gjort idag... men nu måste jag vila...ha det bra




Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

MEN urshh så överdriver.. tur de inte va influensa.. Bra du fick medicin så du kan blir bättre::D

2009-09-14 @ 17:21:08
Postat av: Eve

haha ja jag vet...mm hoppas jag blir det snart...;)

2009-09-14 @ 18:02:09
Postat av: TESS

okey av bra <333

2009-09-14 @ 21:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0