:(

asså allvarligt jag orkar inte ...det är skönt att jag är ledig i några dagar nu, men ändå ...jag mår sämre nu...jag vill sova...om jag är inte mår bättre imon, då ska jag ringa doktor ...dr hjälplös...han ska faen skriva ut nåt till mig.. annars hostar jag ihjäl mig ju snart...men hoppas att det är bättre imon :) imon måste jag komma ihåg och ringa några samtal...kanske ska ringa till studentbostäder också... dem ringde till mig i fredags, jag hade inte mobilen på mig då ...men jag få typ studentbostads erbjudende hela tiden, men jag har ju inte tänkt flytta förens efter jul typ...så måste prata med de om det...och just nu när jag har ganska okej schema så känns det onödigt att flytta... nu ska jag dricka te och sova , tror jag...


Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

hehe håller med dig, onördigt, bättre du flyttar sen när de behövs o blir för jobbigt o penddla:D

2009-09-14 @ 17:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0