:))))

hej hopp...asså jag borde blogga mera, men jag har varken tid eller ork just nu...idag hade vi vår första föreläsning och det gick ju ganska bra...det var inte så jobbigt...och nu har en vecka gått redan sen jag började ;) nu känns det bra....och min bok har fortfarande inte kommit..faen faen...jag måste ju börja läsa snart...;) vi ska typ läst ut boken om två veckor...typ...tråkigt väder det är också...spöregna i Vås idag...jättejobbigt...;) nu är jag trött , gick upp ganska tidigt idag...fast det är nice att jag har R och pendla med , fast hon brukar inte vaara så pratglad på morgonen..hahah idag frågade hon mej varför jag var så glad, men var ganska pigg just  dåå, men sen blev jag trött...och det är faktiskt sköönt och sova på bussen, ja undra hur länge jag orkar pendla... ;) men hadet bra ...nu måste jag fixa lite :)


Puss,puss

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaså var föreläsning bra? hehe jag tror du kommer orka pendla ett tag typ 1 år sen trött:P

2009-09-07 @ 17:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0