...

hej hopp....tänkte skriva lite när jag hade ändå tid över...:) lite trött idag...jaha nu har börjat på högskolan dåå...så nu är jag en ekonomstudent eller vad han kallade det idag...jag tycker iallafall att det är en bra klass och så...och nu hittar jag i skolan också...haha nää men det känns bra faktiskt...nu ska man bara köpa böcker och sätta igång och plugga...för att här ska allt gå fort..typ om 3 veckor ska vi redan lämna in nåt och så ska vi ha grupparbete också..det går nog bra ;) jaha annars har det väl inte hänt så mkt mera .... jag var jju ganska nervös, men det ordnade sig tillslut och nu känns det väl bra... ganska bra schema har jag också...nu blev det mkt om skolan men det är det som gäller just nu... ska gå och fixa lite grejer nu ,, ni få ha det så bra....såå höres vi nån dag... och du som klagar lite väl mkt, och inte kan svara på frågor så skaffa ett liv eller nåt...och du behöver faen inte läsa min blogg heller ;) puss puss på dej :) hahaha


Puss,puss

Ciao

Kommentarer
Postat av: TESS

Shit redan jobb, de har inte viXD hoppas de går bra:D



hehe va du e hårdXD like it, go for it:D

2009-09-02 @ 14:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0